Almost there - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Sharon Fleur - WaarBenJij.nu Almost there - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Sharon Fleur - WaarBenJij.nu

Almost there

Blijf op de hoogte en volg Sharon

14 Januari 2014 | Verenigde Staten, Atlanta

Inmiddels 7.15 Amerikaande tijd..
Een stijve nek, 2 wallen, 2 vluchten verder en de jetlag is onderweg..

Nog 3 uurtjes wachten en dan gaat mn laatste vlucht.
Op Liberia word ik opgehaald door mijn hostel en spring ik lekker in een hangmat met een cocktail!

Mijn lieve lieve hondje Tara voelde zich erg aangetrokken tot mijn paspoort en heeft er een paar hapjes van gegeten.
Op Schiphol gelukkig goedkeuring voor reizen gekregen van lieve meneer James (hoge pief Amerikaanse luchtvaart).
Toch elke keer even spannend bij paspoort controle.

Tot nu toe is iedereen erg vriendelijk en behulpzaam.
De hey how are you groet al een paar keer voorbij horen komen.

Ik heb er zin in, laat de zon maar komen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Atlanta

Costa Rica

Tijd voor rust, avontuur en zon!

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2014

Playa Tamarindo

17 Januari 2014

Kokosnoten uit de achtertuin

15 Januari 2014

Aankomst

14 Januari 2014

Almost there

11 Januari 2014

I'm ready
Sharon

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 3141

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Costa Rica

Landen bezocht: