Playa Tamarindo - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Sharon Fleur - WaarBenJij.nu Playa Tamarindo - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Sharon Fleur - WaarBenJij.nu

Playa Tamarindo

Blijf op de hoogte en volg Sharon

23 Januari 2014 | Bolivia, Santa Cruz de la Sierra

Lieve allemaal,
Inmiddels een week en een bruin laagje verder.
Ik zit nu in Playa Tamarindo. Ben meegereden met 2 jongens uit Zwitserland die een auto hebben gehuurd. Ontmoet in het vorige hostel. Avontuurlijk ritje over onverharde paden en door grote plassen water.
Playa Tamarindo is onwijs mooi en heeft een groot strand.
De afgelopen dagen met 5 jongens in een dorm. Ik had eerst mijn twijfels maar uiteindelijk veeel relaxter dan bij de hysterische Duitse meisjes in de andere kamer.
Elke avond is een gezellige avond met alle gasten van het hostel. Interessante feiten en weetjes over waar een ieder vandaan komt. Erg fijne sfeer en écht vakantie zo aan het strand.

Gister gesurft en nu flinke spierpijn. Ik wilde vandaag doorreizen naar Playa Sámara maar ik stel het nog een dagje uit.
Ik wilde foto's uploaden van mijn camera maar dat wilt niet lukken helaas.

De afgelopen dagen even alles gelaten voor wat het is. Niet teveel nagedacht over wat te doen als ik weer terug ben in NL.
Vandaag heb ik weer een eigen kamer voor een nachtje en kan ik weer lekker snurken.

Xx


  • 23 Januari 2014 - 22:16

    Hetty :

    Hoi Sharon,

    Gelukkig dat alles goed gaat en je moet zeker nog niet aan Nederland denken (als dat lukt).
    Nog even lekker genieten van alle mooie dingen en de leuke mensen die je ontmoet.

    Veel plezier weer verder, liefs Theo en Hetty

  • 24 Januari 2014 - 13:51

    10:

    Hoi Lieverd,

    Leuk weer wat van je te lezen, is de spierpijn al een beetje weg? Fijn dat je hier het ultieme vakantiegevoel hebt, dat heb je ook verdiend naar al je harde werken. Dus daar nog even 3 weken lekker van blijven genieten. xxxx Pap en Mam

  • 24 Januari 2014 - 17:18

    Oma Beppie:

    hoi lievert bedankt voot je mail
    wat fijn dat je zo genietik dent erg veel aan je
    ik hoop dat je nog fijne dagen heben hoe is het weer
    bij jou hier veel regen
    heel veel liefs kus oma xxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Santa Cruz de la Sierra

Costa Rica

Tijd voor rust, avontuur en zon!

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2014

Playa Tamarindo

17 Januari 2014

Kokosnoten uit de achtertuin

15 Januari 2014

Aankomst

14 Januari 2014

Almost there

11 Januari 2014

I'm ready
Sharon

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 959
Totaal aantal bezoekers 3133

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Costa Rica

Landen bezocht: