Aankomst - Reisverslag uit Liberia, Costa Rica van Sharon Fleur - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Liberia, Costa Rica van Sharon Fleur - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Sharon

15 Januari 2014 | Costa Rica, Liberia

Het is allemaal gelukt. Ongeveer 35 uur verder zet ik dan eindelijk mn voet op Costaricaanse grond.
Op het vliegveld opgehaald door mijn hostel. Helemaal perfect.

Woow! Het is warm warm warm. Gister 38 graden en mijn lach kreeg ik voor n tijdje niet van mijn gezicht.
Klein kamertje in het hostel maar alles wat ik nodig heb, een bed.

Ik werd er even aan herinnerd dat je bij 38 graden geen warm water nodig hebt onder de douch... Ooohja.
Uiteindelijk helemaal niet erg maar in eerste instantie toch wel aan de koude kant :)

Heerlijk gegeten in een restaurantje en iets van de kaart gekozen waar ik geen idee van had. Mijn Spaans zal zich hier automatisch gaan ontwikkelen denk ik.
Het was lekker, vis met veeeel knoflook en rijst.

Vandaag waarschijnlijk een bezoekje brengen aan Playa del Coco.
As het hier bevalt boek ik daar een hostel voor de komende paar dagen.

Hasta la vista!

  • 16 Januari 2014 - 10:13

    Oma Beppie:

    Hoi Lieverd, fijn om te lezen dat het goed met je gaat.

    Veel plezier dikke kus, oma Bep

  • 16 Januari 2014 - 15:34

    Hetty:

    Lieve Sharon,

    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen en het tot nu toe goed bevalt.
    We gaan je de aankomende weken volgen hoor, het is erg leuk om over je belevenissen te lezen.

    Adios, kus Theo en Hetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Liberia

Costa Rica

Tijd voor rust, avontuur en zon!

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2014

Playa Tamarindo

17 Januari 2014

Kokosnoten uit de achtertuin

15 Januari 2014

Aankomst

14 Januari 2014

Almost there

11 Januari 2014

I'm ready
Sharon

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 3136

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Costa Rica

Landen bezocht: